het museum van mijn vader

Mijn vader heeft oude bussen en auto 's gespaard. Laatst opperde we het idee om een museum te openen. Bij gebrek aan ruimte wel even een paar foto 's ,...



Deze bus en auto 's stonden op de kast,
ook boven en in de keuken heeft mijn vader zijn bussen en auto 's tentoon gesteld, ... regelmatig wisselt hij... nu staat er bijvoorbeeld een dubbeldekker bus op de kast ipv de bovenste auto..








Met wat info en een bijbehordende film (o.a oude brandweerauto 's) , zou het best een succes kunnen zijn, toch ? Zo 'n 'slaapkamermuseum' ?
Avondrood (boven) en ochtendrood (rechts)

Reacties

  1. Wat een originele logjes plaats je! Ik weet niet of we al genoeg hebben voor een voertuigenmuseum hoor :P Prachtige foto's van avond en morgenrood..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. slaapkamermuseum ,....volgens mij klinkt dat enorm kleinschalig , haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

rondje rijp, 17 januari 2013

Gorillafamilie 's