Noordje en Pixel

DE IJSBEERTJES NOORDJE EN PIXEL :

Op 13 februari was ik op kraamvisite bij de IJSbeertjes Noordje en Pixel, .. in Dierenrijk - Nuenen..
De vader van de tweeling heet Henk (geboren in Ouwehand) , en de moeder van Pixel en Noordje is Frimas. Noordje is een meisje, een Pixel een jongen.

We (mijn zus en ik) moesten best lang wachten, maar uiteindelijk kwamen ze eten en spelen vlakbij het raam.




Lekker : HARING, ...

Het was voor mij de eerste keer dat ik zulke kleine ijsbeertjes zag, .. en zo goed kon fotograven.











Ook kregen de IJsberen wortels.






Reacties

  1. Wat zijn het toch schatjes; echt lieve foto's; vooral de bovenste is GEWELDIG!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gorillafamilie 's

rondje rijp, 17 januari 2013