een weekje vakantie

Op 29 september heb ik mijn pompoenen ge - oost. De grootste weegt ongeveer 5 kilo.
Op 2 oktober ben ik naar Blijdorp geweest ..
en heb ik oa deze stoere foto van BOKITO gemaakt.

De dag erna ging ik op vakantie, naar Zeeland. En ben ik thuisgekomen met heel veel foto 's !!!!


Het strand bij Domburg op vrijdagmiddag 3 oktober. Het was ongeveer 20 graden of misschien wel warmer..
Golven spoelen af en aan en meeuwen dobberen lekker op en een neer ...
Scherpgesteld op schelpen ..
zo zie je maar hoe bijzonder zand is !

De plaatjes zijn begroeit met schelpen en zeewier ..



als je goed kijkt zie je iemand zwemmen .. 't was ook echt heerlijk!




Er waren veel toeristen, met name Duitse Toeristen, wand die hadden een vrije dag en aansluitend herfstvakantie!
Er waren veel honden op het strand !! Alle honden vinden het heerlijk

Word vervolgd!

Reacties

  1. Superleuke blog!! Prachtige foto's van het strand en de zee en alle details. En de panorama vind ik ook knap gedaan. Lekker nagenieten als je deze foto's kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gorillafamilie 's

rondje rijp, 17 januari 2013