2016

De beste wensen,
want we zijn weer een nieuw jaar begonnen.
Ik steeds met van alles en nog wat bezig en kom soms echt tijd te kort.
De laatste weekjes van december zijn altijd druk.
Kerst , Oud en Nieuw en in het begin van januari ben ik gelijk al weer jarig ..
maar die feestjes zijn weer voorbij.

Aan het eind van jaar ben ik nog 3 keer naar een dierentuin geweest.
Op 23 december naar Artis
Op 26 december naar Safaripark Beekse Bergen
en op 30 december naar Blijdorp.
In 2015 ben ik in totaal 27 keer naar een dierentuin geweest. 26 keer in Nederland, 1 keer naar Plankendael in het Belgische Mechelen.

 Vandaag ben ik begonnen met het leeg maken van een plank in een kast waar nog schoolspullen lagen
gisteren heb ik schoenen weggegooid. Ik wil nog 2 kaarten maken (1 voor mijn oma en 1 voor mijn moeder).Maar .. het wordt ondertussen ook hoog tijd om weereens lekker te gaan fietsen en wandelen. Dat ga ik vanmiddag doen ....

Ik heb gekookt met eerst kerstdag en gisteren kantonese kip gemaakt.

Verder zijn we hier nogsteeds aan het wachten op winter weer ... want alleen in het noorden van Nederland heeft het gesneeurd en geijzeld. Hopelijk gaat het door wat er voorspelt word en krijgen wij halverwege januari sneeuw en ijs....

Met oud en nieuw heb ik trouwens groentesoep gemaakt.
En nu schiet met te binnen dat ik ook nog iets moet schrijven voor het kattentijdschrift Majesteit over Teddy die we op 3 december hebben moeten laten in slapen.

Ik wil altijd graag een cd - tje aan achter de computer,
maar soms kan ik me juist daardoor niet concentreren.

Soms besteed ik te veel tijd aan hangen of facebook ... en nu heb ik nogeens een nieuwe telefoon waarmee ik ook op internet kan , maar dan neem ik me voor om er minder tijd aan te besteden.

Ik heb gisteren een fotoboekje gekregen met foto 's van Teddy er in. Dat boekje had ik al best een tijd geleden gemaakt .. en nu ben ik van plan om in 2016 weer zo 'n boekje te maken.

We aten met kerst pasteitjes met ragout, chinese kippensoep met hollandse groente en bami er in, varkensrollade met gebakken aardappelsterretjes , champignons en broccoli met rode paprikareepjes (moest voorstellen : kerstboompjes met rode versiering) en als toetje zelfgemaakte appeltaart met slagroom , roomijs, chocolade mousse en een chocoladekerstbal met smarties er in.

Rijk gevulde groente soep.

Tja, je kan wel merken dat deze blog creatieve troep heet .. want ik had het over van alles en nog wat en dat maakt duidelijk dat ik chaotisch ben .... ahum
Chinese kantonese kip (met komkommer salade)

En nu ga ik deze blog publiceren en weg klikken. Ondertussen checkte ik facebook en luisterde ik een kerst cd... want dat vind ik prima ook al is het al januari. Kerst hoort bij de winter, immers (in Nederland althans)




Reacties

  1. Mooie collage, fyne zondag, groetje uit Belgie,

    http://retriever-louisettesblogs.blogspot.com
    http://louisette.eklablog.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gorillafamilie 's

rondje rijp, 17 januari 2013