Kerst.


Kerst 2012. 't Derde jaar dat ik het kerstdiner bereidt hebt. In de bovenste pan zie je aardappelblokjes met spekjes, waaraan ik later gerapste kaas heb toegevoegd. Uiteindelijk was het korstje iets te krokant.
In de tweede pan zie je kipfilet (voor 5 personen en mijn kater Teddy).

Als voorgerecht had ik toastje met eierslade en rundveelsslaatje besmeerd. In het pannetje van de onderste foto zitten erwten en mais. Voor mijn vader had ik gekookte aardappels.

Thaise tomaten soep. Zelfs de niet - soep - liefhebbers van ons gezin vonden de soep lekker.

Op deze foto 's onze kerstkaartendeur en een eendje met een rode kerststrik om z 'n nek.

Voor mijn zus stond er rauwe andijvie op 't menu, omdat ze niet van erwten (en mais) houdt.





Reacties

  1. Dat ziet er heerlijk uit allemaal, is echt een leuk logje geworden, ook met de andere kerstfoto's erbij! Het was ook een lekker kerstdiner!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

rondje rijp, 17 januari 2013

Gorillafamilie 's