Jaarverslag 2014!

Poging 2.


Inmiddels is het 2015 ... en ik moet nogsteeds mijn Jaarverslag schrijven !!
In 2014 ben ik 25 naar de dierentuin geweest.
1 keer op vakantie en werden er bij ons thuis 3 lieve kittens geboren.
Mijn stoere kater Teddy vierde zijn 10de verjaardag.
Ik maakte wekelijkse wandeling ... en heel .. heel veel foto 's !!!

Ik ging namelijk 25 keer naar de Dierentuin en tijdens een Dierentuinbezoekje maakte ik laten we zeggen 500 foto 's  ! (350 met mijn 'nieuwe' camera en 150 met mijn oude camera).
500 keer 25 = 12500 foto 's !!!!

En ik maakte ook thuis heel veel foto 's. Een jaar heeft 52 weken en in de map FUJIFILM heb ik 86 keer een map gemaakt, met daarin naar schatting 200 foto 's per mapje !!!
86 x 200 = 17200


En ik maakte ook foto 's met mijn oude Camera : een fel blauwe Rollei. Ik de map Rollei heb ik 16 mapjes gemaakt.
16 x 50 foto 's per mapje = 800

En tijdens mijn vakantie in Zeeland maakte ik 803 foto 's met mijn ene camera en 645 foto 's met mijn andere camara en ik blijf maar roepen : ik wil niet zoveel foto 's maken !! Maar ik doe het toch.
Iets meer inzoomen zus, iets minder inzoomen zo. Met flits, zonder flits. Enzovoorts.
 803 + 645 = 1448 foto 's !!!!


En onlangs heb ik een nieuw foto toestel gekocht. :) Met dat fototoestel hoop ik in 2015 veel foto 's te maken.


25 keer per jaar naar de Dierentuin. Ik had in 2015 op 2 parken een abonnement. Op Blijdorp en op Apenheul.
In 2014 ging ik 8 keer naar Blijdorp
en 5 keer naar de Apenheul in Apeldoorn.
De meeste andere parken bezocht ik 1 keer.
Met uitzondering van Burgers Zoo waar ik 3 keer ben geweest.
De dieren van Ouwehands Dierenpark heb ik 2 keer gezien.
Dit jaar ging ik voor het eerst naar Aqua Zoo in Leerdam.
In de zomer(vakantie) reisde ik met mijn zus naar Emmen en GaiaZoo in Kerkrade.
In het najaar ben ik naar Artis en Amersfoort geweest.
Het jaar heb ik afgesloten met een traditioneel 2de Kerstdag uitje naar Safaripark Beekse Bergen.
Verder ging in in oktober naar het Dolfinarium. Dat was ruim 10 jaar geleden.
En aan het begin van 2014, in |Februari fietst ik vanaf station Eindhoven naar Dierenrijk in Nuenen. 

 
De binnenkant van een witte amarillys , 7 januari 2015

In 2014 ben ik naar de Biesbosch geweest en wandelde ik onder ander naar Arkel,Asperen en Hei en Boeicop. Ik maakte een fietstocht naar Goudriaan een fietst ook met met mijn moeder een rondje 'Hei en Boeicop' ...
In 2014 kweekte ik voor het eest pompoenen en gingen we 1 keer naar de Zee (op de vakantie naar Zeeland na, dan .. want toen ging we min of meer dagelijks en zelf een paar keer meerdere keren per dag).
De pompoen tijdens de jaarwisseling. 

In 2014 maakte ik ook regelmatig een taart of cake of ik kookte het eten, zo ook met Kerst.
Het toetje van eerst kerstdag !! Aardbeiencakerol met verse aardbeien , aardbeienijs slagroom en grijze pareltje.

In 2014 sneeuwde het 1 keer, dat was op 27 december...




Reacties

Populaire posts van deze blog

Gorillafamilie 's

rondje rijp, 17 januari 2013