Bloemen

Zomers weer, zomerse foto 's ! Blauwe lucht, groene bomen, gekleurde bloemen... ! Dit is een rododendron bij de Apenheul.


Spiegeleffect, eveneens genomen bij / in Apenheul.
Een week eerder was de bloem nog een knop.
Ook thuis in de tuin staan mooie bloemen en planten.
Deze foto 's maakte ik op maandagmorgen 10 juni.











Jammer dat het bijhouden van de tuin altijd zo vreselijk veel werk is !

Overigens ben ik ook weer bezig met zonnebloemen, mais en heb ik een aardappel gepoot...




Reacties

  1. Mooie Bloemen-Blog! Ook de spiegelfoto is prachtig! En nu zie ik de Margrieten wel gewoon roze, hoe kan het nou dat ik ze pas als rood zag? De paarse bloemetjes staan er LEUK op!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gorillafamilie 's

rondje rijp, 17 januari 2013