Afscheid van onze kater Luukie.

De kat van mijn zus - Luukie - was ziek , .. vanmorgen (18-03-2013) moesten we voor kiezen om hem te laten in slapen. Hij is nog geen 5 jaar geworden , helaas.

Hij wilde niet meer eten en dronk alleen af en toe wat water... hij bleef spugen , !

De foto heb ik gemaakt om kwart voor 8, vanmorgen.. 2,5 later lag hij op schoot bij mijn zus om dood te gaan ....










Zijn allerlaatste slaapplaats was op een kussen op de vloer, daarvoor lag hij op een stoel bij de etenstafel.
Luukie was graag buiten , dol op oa erwtensoep en we (ik)  noemde hem meestal Kluus of Kluzina.


Dit zijn foto 's van begin Februari, hij had zin om te kroelen en kwam bij op schoot !!





Toen had hij aan beide kanten een wond boven z 'n oog, .. ook had hij lang last van een wond op 1 van zijn kussentjes ...
Verder bleek hij een hartprobleem te hebben..

Het was niet eng , maar ook niet leuk om er bij te zijn toen we 'm hebben laten inslapen.
Maar het is/was  beter zo , ...
Dag Luuk, ik zal je nooit je vergeten ...........








Reacties

Populaire posts van deze blog

Gorillafamilie 's

rondje rijp, 17 januari 2013